Лисенко, МаксимГавриленко, Тетяна2024-07-082024-07-082024Лисенко М. В. Сучасні інструменти управління маркетинговою діяльністю / Лисенко М. В., Гавриленко Т. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 226-229.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30316Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukбізнес-середовищеконцепція "4Р"ambient mediaсrazy PRShockvertisingмаркетинг враженьматеріали конференціїСучасні інструменти управління маркетинговою діяльністюConference materials