Бітаєв, ВалерійКорнієнко, ВладиславМосенкіс, Юрій2024-01-222024-01-222023Бітаєв В. Ідея героїчного театру в добу змагань за націю і державу / Валерій Бітаєв, Владислав Корнієнко, Юрій Мосенкіс // Кіно-Театр. - 2023. - № 6. - C. 6-8.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/27783"Театр високого стилю" – "не для дешевої розваги чи для деморалізації публіки, а для формування героїчного духу, в службі нації й високим ідеям, театр як "меч духовний", як зброя в боротьбі за волю проти чужинецького панування і проти всього, що спідлює, деморалізує або розніжнює душу нації й людини, гасить її дух..." Україна переформатовує своє мистецтво в напрямку його перетворення на потужну ідеологічну зброю проти агресора. Водночас мистецтво – засіб дальшого впевненого утвердження образу України як мистецької держави світового рівня. Таким чином, концепція героїчного театру відводить українській драматургії функцію, подібну до функцій античного театру: нагадувати історію, виховувати патріотизм та мораль, кликати на подвиг, підносити високі почуття, культивувати святість Батьківщини. Ця концепція є винятково актуальною в час злучення сил українського народу у священній війні за незалежність і свободу, ідентичність і майбутнє.ukдержавницька ідеологіядеградація театруНаталя Ґеркен-Русоваідеал театрального мистецтварепертуар героїчного театру"Триста літ українського театру"Джорж Гордон Байронідеологічна зброястаттяІдея героїчного театру в добу змагань за націю і державуArticle