Емельяненко, Мария2021-03-302021-03-302016https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/19695В статье рассматриваются актуальные аспекты изучения явления стилевой переходности в инструментально-оркестровой музыке XX века. Определяются диалогические черты авторского стиля Б. Тищенко на материале его квартетов и симфоний, выводится понятие интерстилевого диалога в композиторской поэтике XX столетия.У статті розглядаються актуальні аспекти вивчення явища стильової перехідності в інструментально-оркестровій музиці XX сторіччя. Визначаються діалогічні риси авторського стилю Б. Тищенка на матеріалі його квартетів та симфоній, виводиться поняття інтерстильового діалогу у композиторській поетиці XX сторіччя.The article deals with important aspects of studying the phenomenon of transitivity in the style of instrumental orchestral music of the twentieth century. Determined by the dialogic features the author's style of B. Tishchenko on the material of his quartets and symphonies, shows the concept of interstyle dialogue in the compositional poetics of the twentieth century.Статья магистра второго года обучения НаУКМА, образовательно-научной программы "Антикоррупционные студии", специальность 052 - Политология.ruинтерстильполистилистикатворчество Б. Тищенкоиндивидуальный композиторский стильстатьяінтерстильполістилістикатворчість Б. Тищенкоіндивідуальний композиторський стильinterstylepolystylisticsorchestral works of B. Tishchenkoindividual musical styleИнтерстилевые интенции инструментально-оркестрового творчества Б. ТищенкоІнтерстильові інтенції інструментально оркестрової творчості Б. ТищенкаInterstyle intentions of instrumental orchestral works of B. TishchenkoArticle