Біловодська, Олена2023-05-232023-05-232022Біловодська О. А. Торгові марки як об'єкти інтелектуальної власності: ТОП-5 брендів у світі / О. А. Біловодська // Збірник наукових праць за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об'єктів права інтелектуальної власності" (24-25 березня 2022 року) / голов. ред. Петренко В. О. ; Український державний університет науки і технологій [та ін.]. - Дніпро : Юрсервіс, 2022. - С. 186-191.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25217Матеріали доповіді учасника ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об'єктів права інтелектуальної власності", (24-25 березня 2022 року).ukторгова маркабрендсвітові брендикористувачбрендингматеріали конференціїТоргові марки як об'єкти інтелектуальної власності: ТОП-5 брендів у світіConference materials