Бородай, Марія2024-10-252024-10-252024Бородай М. О. Бізнес під час війни. Пошук ідентичності та побудова стратегії розвитку за допомогою інтегрованих комунікацій / Бородай М. О. // III науково-практична конференція "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ : тези доповідей / [за ред. Сусської О. О., Коника Д. Л., Тітаренко І. І.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Факультет соціальних наук і соціальних технологій, Кафедра зв'язків з громадськістю. - Київ : НаУКМА, 2024. - C. 11-13.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/32008Тези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.ukкорпоративні комунікаціївнутрішні комунікаціїкорпоративні медіагуманізаціятези конференціїБізнес під час війни. Пошук ідентичності та побудова стратегії розвитку за допомогою інтегрованих комунікаційConference materials