Сошко, Марина2024-07-172024-07-172024Сошко М. О. Оптимізація SMM-стратегії для досягнення маркетингових цілей підприємства / Сошко М. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 240-241.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30613Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukцифровізація суспільстваН. Савицькапоказник рентабельності інвестицій (ROI)Hootsuiteпланові адаптації рішеньмедіаплатформиматеріали конференціїОптимізація SMM-стратегії для досягнення маркетингових цілей підприємстваConference materials