Жолдак, Богдан2025-11-192025-11-192009Жолдак Б. О. Сінемагія / Богдан Жолдак // Кіно-Театр. - 2009. - № 2. - C. 58.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/37620Проблема полягає в тому, що гіперфокальна площина насправді є сферою, і ніхто цього не помічав і не визнавав, а, між іншим така різниця надто промовиста в естетичних втратах кіно. Лише найдорожчі кінокамери мали не плаский кадр, а вигинали плівкою за допомогою спецрамки в малу сферу, дзеркально протилежну до тієї, що поза об’єктивом. Так само, як вербуальнізація олоїмів чи олоїмізація вербаріїв - ось головний дилемпрозорій семоніки, який мучить усіх семіозиків, засадничих на вимовній семантуальній дійсності, яку слід не лише озвучити, а й овідотнити.ukсемонікалюдина-ludensсемюзисарійстаттяСінемагіяArticle