Турчин, М.Турчин, В.2023-10-202023-10-201995Турчин М. Попередження і подолання інтерференції на лексичному рівні у вивченні німецької мови як другої спеціальності / М. Турчин, В. Турчин // Міжнародна науково-практична конференція "Сучасний стан та проблеми викладання іноземної мови як другої" : (тези доповідей), м. Київ, 1995 р. / [упоряд. : Л. А. Батурська та ін.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Кафедра іноземних мов, Кафедра англійської мови. - Київ : [б. в.], 1995. - С. 32-33.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/26595To overcome semantic interference at the lexical level it is necessary first to learn the main interference types, then to train them in exercises. It is proposed that there should be two possibilities of doing the exercises: either to do them by way of finding common traits comparing the sources of two or more lexemes or through traits, partially similar or totally different. At the initial stage of doing the German language we may propose the exercises different in semantics, then we advise to focus attention on partially similar semantic phenomena as they are more difficult.Тези доповіді учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний стан та проблеми викладання іноземної мови як другої", м. Київ, 1995 р.ukсемантика слівінтерференція мовлексика німецької мовинімецька моватези конференціїПопередження і подолання інтерференції на лексичному рівні у вивченні німецької мови як другої спеціальностіPrevunting and overcoming interference on the lexical level while teaching German as a second specialityConference materials