Федорів, ЯрославаКитаєва, СусаннаФедорів, Марія2025-02-032025-02-032024Федорів Я. Р. Перспективи та виклики використання штучного інтелекту для автоматизованого оцінювання мовних навичок здобувачів освіти / Федорів Ярослава Романівна, Китаєва Сусанна Олегівна, Федорів Марія Любомирівна // Advanced top technology. - 2024. - № 1. - С. 42-45. - https://www.newroute.org.ua/wp-content/uploads/2024/08/att-1.pdf3041-1998https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/33428Штучний інтелект (ШІ) має потенціал значно змінити освітній процес завдяки автоматизації та прискоренню рутинних завдань. Зокрема, ШІ може бути ефективно використаний для оцінювання письмових і мовленнєвих навичок студентів, що може полегшити роботу викладачів та підвищити об'єктивність оцінювання. Автоматизовані системи можуть допомогти в перевірці орфографії, граматики, а також у визначенні емоційного тону та структурних особливостей текстів. Однак існують і певні обмеження, зокрема пов'язані з недостатнім розумінням контекстуальних і культурних нюансів текстів. Це дослідження має на меті вивчити роль ШІ у автоматизації оцінювання мовних навичок, розглянути його ефективність і виклики, а також виявити можливі шляхи покращення.ukакадемічна доброчесністьписьмозв'язне мовленняоцінюваннятестуванняштучний інтелектстаттяПерспективи та виклики використання штучного інтелекту для автоматизованого оцінювання мовних навичок здобувачів освітиArticle