Гриджук, ІринаЧабіна, Олексій2025-08-112025-08-112025Чабіна О. А. Значення бренду для стартапу як фактор подальшого зростання / Чабіна О. А. ; наук. кер.: Гриджук І. А. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 332-333.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35954Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukбрендингточка беззбитковостіайдентикастартапматеріали конференціїЗначення бренду для стартапу як фактор подальшого зростанняConference materials