Банзар, Моніка2023-07-052023-07-052023Банзар М. Методи та технології застосування принципу Lovemark в сучасній кон'юнктурі ринку / Банзар М. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - Т. 1. - С. 167-169.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25423Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukконцепція Lovemarkбрендбрендова історіянезабутнє враженнявдосконалення продуктуматеріали конференціїМетоди та технології застосування принципу Lovemark в сучасній кон'юнктурі ринкуConference materials