Волошин, АндрійГригор, Евеліна2025-08-132025-08-132025Волошин А. В. Особливості визначення каналів та інструментів digital-маркетингу / Волошин А. В., Григор Е. А. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 198-200.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36013Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukdigital-маркетингemail-маркетингінструменти цифрового маркетингуофлайн-інструментиматеріали конференціїОсобливості визначення каналів та інструментів digital-маркетингуConference materials