Некрасова, ОксанаСтанько, Наталя2022-08-122022-08-122022https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/23705Мета дослідження – проаналізувати концепції, інструменти та підходи стратегічної комунікації, що мають вплив на популяризацію та досягнення цілей соціально-культурних проектів в Україні; визначити перспективні напрями розвитку комунікаційних стратегій в креативних індустріях, основні тенденції та тренди з огляду на розвиток сучасних інформаційних технологій та на суспільний запит.ukкомунікаційні стратегіїстратегічні комунікаційні рішеннясфера креативних індустрійстратегічна комунікаціясоціально-культурні проектимагістерська роботаСучасні комунікаційні стратегії просування соціально-культурних проектів в Україні (досвід 2019 – 2021 років)Modern communication strategies for promoting socio-cultural projects in Ukraine (experience of 2019 – 2021)Other