Глинський, НазарГірна, Ольга2025-08-052025-08-052025Глинський Н. Ю. Партнерський маркетинг на рівні територій: випадок Львівської агломерації / Глинський Н. Ю., Гірна О. Б. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 57-59.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35892Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukпартнерський маркетингтериторіальні громадиЛьвівська агломераціяінфраструктурна інтеграціяматеріали конференціїПартнерський маркетинг на рівні територій: випадок Львівської агломераціїConference materials