Шалагінов, Борис2019-12-172019-12-172006Шалагінов Б. Б. Драматургічні засоби створення театральності в "Фаусті" Й. В. Ґете / Борис Шалагінов // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. - 2006. - Вип. 30. - С. 110-116.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/16817У статті подано визначення театральності як драматургічного принципу в драмах, а також у поезії й в прозі Ґете. Розкрито у "Фаусті" такі прийоми театральності, як предметно-видовищна деталь, музично-стильовий контраст, масові сцени, а також розглянуто роботу над ремарками в творі як шлях до створення театральності.В статье даётся определение театральности как драматургического принципа в драмах, а также в поэзии и в прозе Гете. Раскрываются в "Фаусте" такие приёмы театральности, как предметнозрелищная деталь, музыкально-стилевой контраст, массовые сцены, а также работа над ремарками в произведении как путь к созданию театральности.The definition of theatrics as a dramaturgical principle in dramas as well as in poetry and prose of J. W. Goethe is given in the article. Such methods of the theatricality as object-vision detal, the music-style contrast and the mass scenes are exposed in "Faust". The work at stage direction in the text as the way to theatrics creation are studied as well.ukдраматургіяприйоми театральностідрамаЙ. В. Ґете"Фауст"статтядраматургияприёмы театральностидрамаИ.В. Гете"Фауст"статьяdramaturgymethods of the theatricalitydramaJ. W. Goethe"Faust"articleДраматургічні засоби створення театральності в "Фаусті" Й. В. ҐетеДраматургические приёмы создания театральности в "Фаусте" И.В. ГетеThe dramaturgical principles of the theatrics creation in "Faust" of J. W. GoetheArticle