Іванов, О. В.2013-01-292013-01-292012Іванов О. В. Кількісний контент-аналіз: проблема контексту / О. В. Іванов // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи; вип. 30 — Харків: Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2012. — № 999. — С. 95–99.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2049The most known approaches to define content-analysis methodology are considered in terms of “context” incorporation. “Content” is problematized as a container metaphor independent from social, cultural and cognitive factors. Gottlob Frege’s formal theory of language and Charles Peirce’s theory of communication are considered as the conceptual basis for content formalization within content-analysis of texts.В статті пропонується розгляд найбільш поширених підходів до методології контент-аналізу з точки зору врахування контексту. Проблематизується об’єктивація «змісту» як фонового поняття, що існує незалежно від соціальних, культурних, когнітивних факторів. Формальна теорія мови Фреґе та лінгвістична теорія комунікації Пірса розглядаються як концептуально-теоретична основа для формалізації змісту текстів в рамках контент-аналізу.ukконтент-аналіззмістконтекстформалізація змістуформальна теорія мовикомунікативна теорія мовиФреге ГотлобПірс Чарльзконтент-анализсодержаниеконтекстформализация содержанияформальная теория языкакоммуникативная теория языкаcontent analysiscontentcontextcontent formalizationformal theory of languagelinguistic theory of communicationFrege GottlobPeirce CharlesКількісний контент-аналіз: проблема контекстуКоличественный контент-анализ: проблема контекстаQuantitative content-analysis: the problem of contextArticle