Ольховський, В.Ольховська, А.2025-08-112025-08-112025Ольховський В. М. Digital-інструменти маркетингових комунікацій у просуванні рослинного ферментного комплексу на фармацевтичному ринку України / Ольховський В. М., Ольховська А. Б. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 310-312.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35963Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukфармацевтичний ринокмаркетингові комунікаціїохорона здоров’яdigital-трансформаціїматеріали конференціїDigital-інструменти маркетингових комунікацій у просуванні рослинного ферментного комплексу на фармацевтичному ринку УкраїниConference materials