Vysotchenko, SvitlanaSytnyk, A.2024-07-172024-07-172024Vysotchenko S. English language in marketing communications / Vysotchenko S., Sytnyk A. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 274-276.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30591Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.englobalizationproficiency in foreign languagesverbal "intermediary"society's digitalizationInternetWorld Wide Webсonference materialsEnglish language in marketing communicationsConference materials