Мертенс, ОлександрМакота, Станіслав2020-12-042020-12-042020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18949Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню існування неконкурентного ціноутворення на моторне паливо. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є перевірка існування ринкових змов на ринку роздрібного продажу моторного палива та визначення впливу ринкових змов на ціноутворення на паливо в Україні. Об’єктом дослідження є ціноутворення на бензинове паливо для кінцевого споживача на прикладі цін встановлених мережами автозаправних станцій. Предметом дослідження є ціни на бензин А-95 протягом 2016-2020рр.Основною метою дослідження є перевірка існування ринкових змов на ринку роздрібного продажу моторного палива та визначення впливу ринкових змов на ціноутворення на паливо в Україні. Наукова новизна дослідження полягає в аналізі перспектив розвитку паливної індустрії України.ukціноутвореннябізнес-модельмаркетингові стратегіїціни на паливобакалаврська роботаСтратегії ціноутворення в контексті бізнес-моделіOther