Безугла, Анна2024-07-182024-07-182024Безугла А. І. Інструменти диджитал-маркетингу в роздрібній торгівлі / Безугла А. І. ; науковий керівник: Боднар О. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 2. - С. 182-185.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30663Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukконкурентоспроможністьцільовий сегмент ринкуStatistaSMMSEO-просуваннятаргетована рекламавірусний маркетингматеріали конференціїІнструменти диджитал-маркетингу в роздрібній торгівліConference materials