Толкачова, ГалинаЗубенко, Л.2024-07-232024-07-232024Толкачова Г. В. Особливості формування корпоративної культури підприємств сфери електронних комунікацій / Толкачова Г. В., Зубенко Л. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 63-65.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30758Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukфеномен корпоративної культурицифрова трансформаціястворення підтримуючого середовищаінноваційністьАТ "Укртелеком"матеріали конференціїОсобливості формування корпоративної культури підприємств сфери електронних комунікаційConference materials