Ковалюк, ТетянаБаранов, Костянтин2020-10-202020-10-202020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18203Автоматизованому емоційний аналізу починають приділяти все більше уваги, так як обсяг інформації, що може бути оброблена емоційним аналізатором та використана в маркетингових та дослідницьких цілях, безперервно зростає. Джерелами таких даних перш за все являються соціальні мережі, де користувач має змогу опублікувати власну точку зору щодо будьякого продукту, сервісу, бренду тощо. Емоційний аналіз має на меті зібрати такі дані та вилучити з них необхідну цінну інформацію. Дана робота містить огляд напрацьованих відомостей про алгоритми емоційного аналізу, методи оцінювання роботи таких алгоритмів та сучасні проблеми емоційного аналізу, що потребують вирішення. У ході роботи було розроблено додаток, в якому реалізовано роботу з емоційним аналізатором.ukсоціальні мережіемоційний аналізаторактуальні задачімагістерська роботаАналіз емоційного окрасу тексту в соціальних мережахOther