Малиш, НаталіяМоскаленко, Світлана2021-10-292021-10-292021Малиш Н. А. Освітня політика в умовах пандемії COVID-19 / Н. А. Малиш, С. О. Москаленко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія "Державне управління". - 2021. - № 2. - С. 69-73. - https://doi.org/10.36030/2310-2837-2(101)-2021-69-732310-2837https://doi.org/10.36030/2310-2837-2(101)-2021-69-73https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21312Визначено основні напрями наукових досліджень щодо онлайн-освіти в умовах пандемії. На основі аналізу наукових публікацій зарубіжних авторів із тематики організації освіти в умовах пандемії COVID-19 узагальнено та класифіковано проблеми, на розв’язання яких має бути спрямована сучасна освітня політика: соціально-психологічні, економічні, технологічні, комунікаційні, організаційні та методологічні. Зазначено, що наявність аналітичного, оперативного й політичного потенціалу є передумовою для формування та реалізації дієвої освітньої політики.The main directions of scientific research on online education in a pandemic are identified. Based on the analysis of scientific publications of foreign authors on the organization of education in the pandemic COVID-19 summarizes and classifies the problems to be addressed by modern educational policy: socio-psychological, economic, techno- logical, communication, organizational and methodological. It is noted that the availability of analytical, operational and political potential is a prerequisite for the formation and implementation of effective educational policy.ukонлайн-навчаннядистанційна освітаосвітня політикауправлінняпандеміянерівністьцифрова компетентністьсоціальні проблемистаттяe-learningdistance educationeducational policygovernanceinequalitydigital competencesocial issuesarticleОсвітня політика в умовах пандемії COVID-19Educational policy in the context of the Covid-19 pandemicArticle