Ковшова, ІринаКирилюк, Андрій2024-07-112024-07-112024Ковшова І. О. Ключові етапи історичного розвитку маркетингового менеджменту / Ковшова І. О., Кирилюк А. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 83-85.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30434Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukбізнес середовищевлада і мистецтво управлінняпросування товарівтрансформаціяінноваційний маркетинговий інструментарійматеріали конференціїКлючові етапи історичного розвитку маркетингового менеджментуConference materials