Козісь, Максим2024-07-152024-07-152024Козісь М. А. Інтернет-маркетинг у діяльності підприємств / Козісь М. А. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 357-359.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30513Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukвседоступністьінтерактивністьнаціленістьвеб-аналітикаSWOT-аналіззастосування інструментів ШІматеріали конференціїІнтернет-маркетинг у діяльності підприємствConference materials