Шиян, Оксана2015-09-072015-09-072015https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6289Магістерська робота присвячена темі краудсорсингу інформації в ЗМІ, зокрема дослідженню проблем та потенціалу краудсорсингу в українських медіа. Джерельну базу наукового дослідження складають краудсорсингові проекти інформаційних сайтів "StopFake", "Тексти.org.ua" та "Vgorode". У першому розділі автор розглядає основні наукові праці, дослідження і практичні кейси, що пояснюють концепцію краудсорсингу, а також аналізує зарубіжний досвід застосування краудсорсингу в ЗМІ і актуальні його проблеми. В другому розділі розглядаються українські кейси застосування краудсорсингу для визначення їх проблем та потенціалу. Автором наводиться методологія дослідження, його теоретична основа та результати. Теоретичною основою дослідження є концепції медіа-грамотності та краудсорсингу в журналістиці, теорія дискурсу, а також альтернативна парадигма розвитку. Методологічну основу наукової роботи складають метод глибинного інтерв’ю, метод опитування (онлайн-анкетування) та дискурс-аналіз. Результати дослідження структуровані та проаналізовані відповідно до визначеної методології.ukукраїнські медіатрансформація медіа-процесівStopFakeVgorodeмагістерська роботаКраудсорсинг інформації в українських медіа: кейси, проблеми та потенціал.Other