Макова, А.2016-04-112016-04-112005Макова Анастасія Павлівна. Моделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу / А. П. Макова. // Наукові записки НаУКМА. - 2005. - Т. 44 : Економічні науки. - С. 101-104.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8824The article is devoted to the problem of finding an alternative way to measure effectiveness of TV advertising using the instruments of econometric modelling. Analysis is based on a separate class of econometric models that exploit cumulative distribution functions.Статтю присвячено розробці альтернативного шляху вимірювання ефективності телевізійної реклами шляхом побудови економетричної моделі. Для аналізу використано окремий клас моделей, які ґрунтуються на використанні кумулятивних функцій розподілу.ukефективністьтелевізійна рекламаеконометрична моделькумулятивні функції розподілуeffectiveness of TV advertisingeconometric modellingМоделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламуModelling of relationship between the level of brand awareness and investment into TV advertisingArticle