Боднар, Ольга2025-04-242025-04-242024Боднар О. В. Роль маркетингового аудиту в системі внутрішнього контролю / Боднар Ольга // Траєкторія розвитку бізнесу, управління та права в умовах глобальних ризиків : збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 23-24 травня 2024 р.) / за заг. ред. Безпаленко О. В. ; Вищий навчальний заклад ""Київський університет ринкових відносин"". - Київ, 2024. - С. 121-122.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/34327Тези доповіді учасника Міжнародної науково-практичної конференції "Траєкторія розвитку бізнесу, управління та права в умовах глобальних ризиків"ukгосподарські процесиресурсикризові ситуаціїмаркетинговий аудитконсалтингові послугиматеріали конференціїРоль маркетингового аудиту в системі внутрішнього контролюConference materials