Боднар, ОльгаАбкадирова, Найле2025-08-082025-08-082025Абкадирова Н. Р. Використання лідогенерації у маркетингу післяпродажного обслуговування / Абкадирова Н. Р. ; науковий керівник: Боднар О. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 334-336.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35953Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukцифровий маркетинглідогенераціясоціальні мережіконтактна формаматеріали конференціїВикористання лідогенерації у маркетингу післяпродажного обслуговуванняConference materials