Мазур, Світлана2024-07-182024-07-182024Мазур С. Д. Digital-маркетинг: сучасні тренди органічного контенту у соціальних мережах / Мазур С. Д. ; науковий керівник: Волошин А. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 220-223.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30627Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukСаймон КемпTik-Tokадаптація контентунашаровування увагифандомибешкетпродуманий сторітелінгштучний інтелектхукCapCutматеріали конференціїDigital-маркетинг: сучасні тренди органічного контенту у соціальних мережахConference materials