Емельяненко, Мария2021-03-282021-03-282012Емельяненко М. Интерстилевые свойства симфонического творчества С. Слонимского (на примере анализа 21-й и 27-й симфоний) / М. Емельяненко // Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені А. В. Нежданової. - 2012. - Вип. 16. - С. 223-233.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/19691В данной статье раскрываются интерстилевые свойства композиторской поэтики С. Слонимского, рассматриваются возможности возникновения на основе всех симфоний автора особого авторского метатекста, в условном пространстве которого приобретают устойчивость и семантическую определенность избранные композитором закономерности циклической симфонии.У статті розкриваються інтерстильові властивості композиторської поетики С. Слонимського, роз глядаються можливості виникнення на основі усіх симфоній автора особли вого авторського метатексту, в умовному просторі якого набувають стійкості та семантичної визначеності обрані композитором закономірності циклічної симфонії.This article describes the interstyle proper ties of the composing poetry of S. Slonimsky, considered the possibility of the all symphonies by special author’s metatext, inconditional space is becoming resistant and semantic definitions of selected composer patterns of cyclic symphony.Статья магистра второго года обучения НаУКМА, образовательно-научной программы "Антикоррупционные студии", специальность 052 - Политология.ruсимфонияФаустинтерстилевые свойствапрограммностьдраматургиястатьясимфоніяФаустінтерстильві властивостіпрограмністьдраматургіяSymphonyFaustinterstyle propertiesprogrammaticallydramaИнтерстилевые свойства симфонического творчества С. Слонимского (на примере анализа 21-й и 27-й симфоний)Інтерстильові властивості симфонічної творчості С. Слонимського (на прикладі аналізу 21-їт а 27-ї симфоній)Interstyle properties symphonic works of S. Slonimsky (for example of the 21-th and 27-th symphonies)Article