Черепанова, С.2016-12-112016-12-112000Черепанова С. О. Діалог культур як філософсько-гуманістична традиція освітньої практики Києво-Могилянської академії і сучасність / С. О. Черепанова // Наукові записки НаУКМА. - 2000. - Т. 18 : Ювілейний випуск. - С. 166-170.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10086The vital importance of the traditions of cultures' dialogue (the Kyiv-Mohyla academy) for the cultural and creative philosophy of education in Ukraine, especially for the individual research pedagogic activity is defined in the article.У статті обґрунтовано актуальність традицій діалогу культур (Києво-Могилянська академія) для культуротворчої філософії освіти в Україні, зокрема авторської науково-педагогічної діяльності.ukКиєво-Могилянська академіяфілософсько-гуманістична традиціянауково-педагогічна діяльнстьДіалог культур як філософсько-гуманістична традиція освітньої практики Києво-Могилянської академії і сучасністьDialogue of cultures as a philosophic and humanistic tradition of the educational practice in the Kyiv-Mohyla Academy and the modernityArticle