Соболь, П.2012-11-012012-11-011997Соболь П. І. Про методологію використання історії у риторичних курсах Києво-Могилянської Академії / П.І. Соболь // Петро Могила - видатний український просвітитель і релігійний діяч XVII століття : доповіді і повідомлення науково-практичної конференції, присвяченої 400-річчю від дня народження Петра Могили / [ред. В.С. Брюховецький] ; Миколаївська філія Національного університету "Києво-Могилянська академія". - Миколаїв : Видавничий центр МФ НаУКМА, 1997. - С. 46-48.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1742Розквіт риторики в Києво-Могилянській академії XVIt-XVIII ст. не був ні несподіваним, ні штучним. Це явище було зумовлене внутрі шніми соціально політичними та культурно-освітніми потребами тогочасної України. Адже сила слова, промови, nроповіді в часи народних рухі в проти соціального, національного та релігійного гніту завжди прирівнювалися до сили зброї. Введення до риторичних курсів трактатів про історію зумовлюється тим, що знання її необхідне для виховання досконалого оратора.ukКиєво-Могилянська академіяісторіяосвітариторикаKyiv-Mohyla Academyhistoryeducationrhetoricматеріали конференціїПро методологію використання історії у риторичних курсах Києво-Могилянської АкадеміїConference materials