Прокопенко, Леся2025-12-102025-12-102007Прокопенко Л. Культ тілесності у фільмах Пазоліні / Леся Прокопенко // Кіно-Театр. - 2007. - № 3. - С. 27-291562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/37855Кіно П'єтро Паоло Пазоліні зазвичай розглядають з основним акцентом на фаталізмі та відвертості, які шокують пересічного глядача, а ще й обурюють носив показної поверхової моральності. "Трилогія" ("Декамерон", "Кентерберійські оповіді" та "Квітка тисячі й однієї ночі") відверта, позбавлена нашарувань ідеології з понять простої краси, простої насолоди - у цьому її життєствердність. Руйнування та збочення насолоди призводить до колапсу особистої гармонії людини, яка намагалася щиро вірити в них.ukкульт тілесностіП'єтро Паоло Пазолінііталійський кінематографстаттяКульт тілесності у фільмах ПазолініArticle