Амельченко, Наталя2018-06-142018-06-142017Амельченко Н. А. Методичні рекомендації для вчителів загальноосвітньої школи з питань висвітлення тем (модулів) "Виборчий процес", "Політична система в Україні: участь громадян", "Законодавство для молоді" і "Молодь в урядових програмах" як складових громадянської освіти / Н. А. Амельченко. - Київ : [б. в.], 2017. - 87 с.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/13344На основі дослідження, присвяченого аналізу навчальних програм та підручників, затверджених МОН, на предмет висвітлення тематики громадянського суспільства і політичної системи України, розроблено чотири модулі з курсу "Громадянська освіта" для учнів 9-11 класів: "Виборчий процес","Політична система в Україні: участь громадян","Законодавство для молоді" і "Молодь в урядових програмах", а також запропоновано інтерактивні методи навчання у громадянській освіті: "мозковий штурм", дискусія, рольові ігри, дебати, метод акваріуму. Методичні рекомендації для вчителів загальноосвітньої школи з питань висвітлення тем (модулів) "Виборчий процес", "Політична система в Україні: участь громадян", "Законодавство для молоді" і "Молодь в урядових програмах" як складових громадянської освіти є частиною проекту, що його реалізує Лабораторія законодавчих ініціатив у рамках Програми USAID "РАДА: відповідальність, підзвітність, демократичне парламентське представництво", яку виконує Фонд Східна Європа.ukгромадянська освітамозковий штурмдискусіяметод акваріумурольові ігридебатинавчальне виданняметодичні рекомендаціїМетодичні рекомендації для вчителів загальноосвітньої школи з питань висвітлення тем (модулів) "Виборчий процес", "Політична система в Україні: участь громадян", "Законодавство для молоді" і "Молодь в урядових програмах" як складових громадянської освітиLearning Object