Чернобровкіна, ВіраВасильєва, Софія2020-11-062020-11-062020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18490У дипломному дослідженні дається теоретичний та емпіричний аналіз розвитку емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку. Здійснено теоретичний аналіз стилів батьківського виховання та обґрунтований їх вплив на емоційний розвиток дитини. Виділено психологічні особливості молодшого шкільного віку та їх зв’язок з розвитком емоційного інтелекту. Проведено емпіричне дослідження рівня розвитку емоційного інтелекту у вибірці дітей молодшого шкільного віку та стилю батьківського виховання у їх матерів. Адаптовано та протестовано декілька методик на визначення рівня емоційного інтелекту у дітей молодшого віку. Встановлений зв’язок між стилем батьківського виховання у матері та рівнем емоційного інтелекту у дитини молодшого шкільного віку. Перекладено та адаптовано тренінг для розвитку емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку.ukемоційний інтелектстилі батьківського вихованнямолодший шкільний вікемоційний розвитоквплив батьківського вихованнябакалаврська роботаВплив стилю батьківського виховання на емоційний інтелект дітей молодшого шкільного віку.Other