Борисів, Петро2024-02-262024-02-262006Борисів П. Нищівна монополія. Українська кіно- і медіаіндустрія - рух у ХХІ сторіччя / Петро Борисів // Кіно-Театр. - 2006. - № 1. - С. 2.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/28082Кіномитці і публіка на Заході і в Україні запитують: "Що відбувається з кіноіндустрією в Україні? Чи виживе вона, і якщо так, то в якій формі?" Для процвітання незалежної української кіноіндустрії вкрай важливо досягнути самофінансування. Для цього потрібно стати частиною голлівудського грошового потоку. Україна повинна мати робоче середовище, здатне зацікавити голлівудську кіноіндустрію у виробництві стрічок на українській базі. У такий спосіб українські киномитці зможуть досягнути світових стандартів і навчитись робити стрічки, успішні в усіх планах, стрічки, які б також несли нову українську ідентичність і позитивний імідж України та українців у світі. Урядові ініціативи вкрай важливі для того, щоб такий розвиток подій став можливим. Відповідно структурована і підтримана у міжнародному голлівудському стилі, самофінансована кіноіндустрія пустить потужні корені в Україні. Це також надасть можливості задоволення некомерційних, соціальних, культурних та історичних кінопотреб нації. Міжнародне кіномистецтво прийде в Україну. Державне регулювання має визначити, для чийого блага це буде робитись, і відповідь одна — Україна і українці.ukукраїнський потенціалукраїнська ідентичністьвідбудова націїУкраїнаукраїнська моваЯлтинська студіястаттяНищівна монополія. Українська кіно- і медіаіндустрія - рух у ХХІ сторіччяArticle