Чирченко, М.2024-07-122024-07-122024Чирченко М. Д. Основні цифрові інструменти для ефективного функціонування бізнесу / Чирченко М. Д. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 2. - С. 400-402.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30489Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukінтернет-ресурсвеб-сайтцифрові каналихмарні сервісиматеріали конференціїОсновні цифрові інструменти для ефективного функціонування бізнесуConference materials