Виноградов, Олександр2014-04-012014-04-012012Виноградов О.Г. Роль академічного середовища у самооцінці особистості / Виноградов О. Г. // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка ; [редкол.: Судаков В. І. та ін.]. - К. : Логос, 2012. - Вип. 17. - С. 107-113.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2929В статті розглядається можливий вплив особливостей академічного середовища на самооцінку в тестах особистості. Парадоксальні відмінності у відповідях на запитальник В5 студентів двох університетів пояснюються різницею у характеристиках їхнього академічного середовища. Регресійні рівняння для кожного з факультетів одного з університетів включають в себе фактори творчого клімату і практичності знань, які є важливими для студентів через суміщення навчання і роботи.The article discusses possible impact of academic environment characteristics on answers in tests of personality. Paradoxical differences of students in responses to B5 questionnaire are explained by differences in the characteristics of their academic environments. Regression equations for each faculty at a university include items of creative climate and practical knowledge that are important for students because of the need to combine education and work.ukРоль академічного середовища у самооцінці особистостіArticle