Зень, Тарас2024-07-312024-07-312024Зень Т. Тарас Зень: "Історичне кіно - це велика відповідальність" : [інтерв’ю] / Запитувала Ольга Ямборко // Кіно-Театр. - 2024. - № 3. - С. 17.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/31042Є два великих промахи у фільмі. Перше, це те, що у сценах таборування пластунів використані сучасні однострої, а не автентичного зразка початку ХХ ст. У кількох кадрах на дівчатах нашивки таборів, що відбувалися у 2019 році. "Цивільні", можливо, цього не помітять, а от пластуни "засічуть" одразу. Творцям стрічки треба було радитися з істориками. "Інший Франко" – це все-таки історичний фільм. Тож теза про те, що у художньому кіно допустима вільна інтерпретація, не виправдовує себе. Це ж не фентезі. Другий момент – це авіабої в небі. Графіка з літаками настільки помітна, що часом нагадує мультфільм. За останні роки в Україні потужно розвинулась школа комп’ютерної графіки. Впевнений, що ці сцени можна було зробити краще. Загалом, добре, що стрічка вийшла. Висвітлення постаті Петра Франка давно назріло, бо більшість і не здогадувались про такого персонажа в українській історії. Проте рости є куди. Історичне кіно – це велика відповідальність. І нам цій відповідальності треба ще вчитися та вчитися.ukОльга Франкоархів ім. Пшеничногоісторичне кіностаттяТарас Зень: "Історичне кіно - це велика відповідальність" : [інтерв’ю]Article