Іванюк, І. В.2018-04-232018-04-232018Іванюк І. В. Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу / І. В. Іванюк // Педагогіка і психологія: вісник НАПН України. - 2018. - № 1. - С. 38-44.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/12816Розглянуто трактування понять "полікультурна компетентність учня" і "комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище в умовах полікультурної освіти" зарубіжними й вітчизняними науковцями та наведено авторське визначення цих понять. На основі аналізу урядових документів, програм і проектів інформатизації освітнього середовища Європейського Союзу та Ради Європи визначено основні етапи розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти учнів у країнах ЄЄ: інформаційно-підготовчий (1997 - 2000 рр.), інфраструктура-забезпечувальний (2001 - 2004 рр.), педагогічно-комунікативний (2004 - 2006 рр.), проектно-забезпечувальний (2007 - 2010 рр.), компетентнісно-орієнтований (2010 - 2013 рр.), проектно- діяльнісний (2014 р. - теперішній час).ukполікультурна компетентність учнякомп’ютерно орієнтоване навчальне середовищеполікультурна освітастаттяЕтапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського СоюзуArticle