Husar, Malvina2021-11-012021-11-012020Husar M. V. The conceptual analysis of the successfulness of British private classifieds / Husar M. V. // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: "Філологія" : збірник наукових праць / голов. ред. М. В. Мамич ; Міжнародний гуманітарний університет. - [Одеса] : Гельветика, 2020. - Вип. 2, т. 2. - С. 67-70.https://doi.org/10.32841/2409-1154.2020.45-2.16https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21326The article offers the conceptual analysis of the main points influencing the successfulness of the British private classifieds published online. It suggests that successful classifieds are those ones which are positively accepted by the addressees, which is why the concept "positivity" is taken as the object of investigation. The paper states that the concept has a multi-layered structure, which consists of three components. The first one is nominative. It correlates with the explanatory dictionary definition which explains the word "positivity" as "something positive", "the quality of having a positive attitude", "the fact that something … has a positive result". Another component of the concept is evaluative. The values are introduced by the appraisals. The object of the appraisal in the texts of classifieds is the commodity. Depending on the background and the aspect of the appraisal, the utterances are divided into general and specific appraising. The first ones include the positive appraisal of the object in general. The second ones, specific appraising utterances, contain the positive appraisal of specific characteristics and qualities of the commodity. Depending on the aspect of the appraisal, the specific appraising utterances may characterize novelty, modernity and price of the commodity. Also, the values may be represented both explicitly and implicitly. The explicit presentation of the positive appraisal takes place via lexical units with direct positive meaning, such as: good, excellent, perfect. The implicit positive appraisal in classifieds is formed with the help of negative prefixes and particles which reduce the negative meaning of the semantically negative words, e.g., unused, never used. The last component of the concept structure is figurative. This part of the concept "positivity" is represented by physical characteristics of the commodity which should meet the requirements of the addressee. These are the desired shape, color, material, appearance, size, quantity, condition and brand. At the end the article provides the conclusions and perspectives of the investigation.Стаття пропонує концептуальний аналіз основних моментів, що впливають на успішність британських приватних рубрикованих оголошень, надрукованих онлайн. Передбачається, що успішні рубриковані оголошення – це такі оголошення, які позитивно сприймаються адресатами, отже, об’єктом аналізу вибрано концепт "позитивність". Згідно з дослідженням, концепт має багаторівневу структуру і складається з трьох компонентів. Перший компонент – це номінативний. Він співвідноситься з визначеннями, запропонованими тлумачними словниками. Останні пояснюють слово "позитивність" як "щось позитивне", "стан позитивного ставлення", "щось, що має позитивний результат". Другий компонент концепту – це ціннісний. Цінності представлені в оцінках. Об’єктом оцінки в текстах оголошень є товар. Залежно від підґрунтя й аспекту оцінки висловлювання діляться на загально- і конкретно-оцінні. Перші включають позитивну оцінку об’єкта загалом. Другий тип висловлювань, конкретно-оцінні, містить позитивну оцінку конкретних характеристик і якостей товару. Залежно від аспекту оцінювання конкретно-оцінні висловлювання можуть характеризувати новизну, сучасність і ціну товару. Також оцінки можуть бути представлені експліцитно та імпліцитно. Експліцитна презентація позитивної оцінки відбувається за допомогою лексичних одиниць з прямим лексичним значенням, таких як good (хороший), excellent (відмінний), perfect (чудовий). Імпліцитна позитивна оцінка у рубрикованих оголошеннях формується за допомогою негативних префіксів і часток, які анулюють негативне значення семантично негативних основ слів, наприклад unused (невикористаний), never used (ніколи не використовувався). Останній важливий компонент структури концепту – це образний. Ця частина концепту "позитивність" представлена фізичними характеристиками товару, які повинні відповідати очікуванням адресата. До цієї категорії належать бажані форма, колір, матеріал, вигляд, розмір, кількість, стан і бренд. В кінці статті подано загальні висновки і перспективи подальшого дослідження.enconceptconcept structurenominative componentevaluative componentfigurative componentconcept "positivity"articleконцептконцептуальна структураномінативний компонентціннісний компонентобразний компонентконцепт "позитивність"The conceptual analysis of the successfulness of British private classifiedsКонцептуальний аналіз успішності в британських приватних рубрикованих оголошенняхArticle