Россоха, ВолодимирШарапа, ОльгаТкач, Л.2017-06-132017-06-132016Россоха Володимир Васильович. Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / В. В. Россоха, О. М. Шарапа. - Київ : Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки", 2016. - 228 с.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/11567Розглянуто особливості формування та реалізації збутової політики маркетингу аграрних підприємств. Визначено місце і роль збуту в процесах відтворення аграрного виробництва. Окреслено значимість збутової діяльності для прискорення кругообігу капіталу. Запропоновано методичні підходи до оцінювання ефективності збутової діяльності. Проаналізовано стан та проблеми реалізації збутової політики. Встановлено тенденції розвитку й ефективності збутової діяльності аграрних підприємств на внутрішньому і зовнішньому ринках. Обґрунтовано шляхи побудови раціональної політики збуту та удосконалення організації збутової діяльності аграрних підприємств в умовах членства України в СОТ та євроінтеграції.ukаграрні підприємствазбуткапіталзбутова політикаринокСОТєвроінтеграціяФормування збутової політики маркетингу аграрних підприємств: монографіяBook