Романченко, НаталіяСоколовська, Дар’я2021-08-222021-08-222020Романченко Н. В. Маркетингові стратегії на ринку FMCG / Романченко Наталія Володимирівна, Соколовська Дар'я Дмитрівна // Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути : матеріали IV міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції (Київ, 15 травня 2020 р.) / Наукова платформа Open Science Laboratory. - Київ : [б. в.], 2020. - С. 173-183.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/20575Матеріали IV міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції "Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути" (Київ, 15 травня 2020 р.).ukринок FMCGмульти-бренд стратегіястратегія диверсифікаціїстратегія фланкуваннястратегія розширення товарної лінії і торгової маркистратегія життєвого циклу продуктупандемія COVID-19матеріали конференціїМаркетингові стратегії на ринку FMCGConference materials