Россоха, ВолодимирСамолінська, Софія2022-07-082022-07-082022https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/23265Метою магістерської роботи є вивчення та аналіз контекстної реклами як інструменту цифрового маркетингу, її видів та можливостей для просування товарів та послуг; аналіз сучасного стану онлайн ринку дитячих товарів, зокрема візочків; аналіз ефективності контекстної реклами на підприємстві; висвітлення способів оптимізації рекламних кампаній для підвищення ефективності комерційної діяльності організації.ukцифровий маркетингконтекстна рекламаринок електронної комерціїринок дитячих товарівТОВ "АКТІВБЕБІ ГРУП"магістерська роботаПідвищення ефективності контекстної реклами в e-commerce в умовах згортання ринку (на прикладі магазину дитячих товарів ТОВ "АКТІВБЕБІ ГРУП")Other