Гордієнко, Арсеній2025-06-022025-06-022024Гордієнко А. В. Відеоігри як інструменти розвитку особистої продуктивності студентів / Гордієнко А. В. // Modern Engineering and Innovative Technologies. - 2024. - Issue 34, Part 3. - P. 115-125. - https://doi.org/10.30890/2567-5273.2024-34-00-0572567-5273https://doi.org/10.30890/2567-5273.2024-34-00-057https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/34872У статті розглядаються психологічні ефекти відеоігор, пояснюється психічна діяльність, яка моделюється в процесі відеоігор різних жанрів, показані зміни в різних аспектах діяльності студентів, які залучаються до ігор, представлені результати емпіричного дослідження. Субстантивні характеристики відеоігри, що визначають її психологічні ефекти: симуляція діяльності та соціальних ситуацій, візуалізація та переживання потоку. Ігри покращують важливі навички для навчання та соціальної взаємодії, загальну особисту продуктивність. Відеоігри можуть бути корисними інструментами навчання студентів, розвитку активності та соціальної компетентності.ukвідеограмоделюванняреальності у відеогріпереживання потокувізуалізація у відеогріпродуктивна діяльність у відеогрізагальна особиста продуктивністьстаттяВідеоігри як інструменти розвитку особистої продуктивності студентівVideo games as tools for the development of students' personal productivityArticle