Россоха, Володимир2025-06-192025-06-192025Россоха В. В. Географічні зазначення та їх роль у розвитку бізнесу / Россоха В. В. // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 23-24 квітня 2025 р у 2 т. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Вид. дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 1. – С. 144-146.978-966-518-855-1https://doi.org/10.35668/978-966-518-855-1https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35034Матеріали доповiді учасника ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukгеографічні зазначення (ГЗ)місце виробництвагеографічні факториагропродовольча продукціярегіональні продуктиматеріали конференціїГеографічні зазначення та їх роль у розвитку бізнесуConference materials