Орлова, Олександра2023-06-292023-06-292023Орлова О. І. Основні аспекти менеджменту онлайн-репутації / Орлова О. І. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - Т. 1. - С. 264-266.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25382Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukонлайн-репутаціяуправління онлайн-репутацієюуправління компанієюпозитивний контентменеджмент онлайн-репутаціїматеріали конференціїОсновні аспекти менеджменту онлайн-репутаціїConference materials