Борозенний, СергійПожаров, Дмитро2024-03-282024-03-282023https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/28448В даній курсовій роботі було проведено дослідження процесу розробки гри на Unreal Engine 5 з використанням візуальної мови програмування Blueprint. Основним завданням роботи було розроблення гри "Морський бій" в 3D, що дозволило продемонструвати можливості потужного інструменту для розробки ігор. В процесі роботи були досліджені та використані різні функції та інструменти, які надає рушій. Гравець може вибрати складність, розташувати свої кораблі на ігровому полі, або згенерувати випадкове розташування. Ціль гри — знищити увесь флот ворога до того, як ворог знищить флот гравця. На полегшеній складності супротивник буде стріляти навмання, на стандартній буде грати за стратегією, тому гра стане справжнім випробуванням для гравця.ukBlueprint та С++аналіз ринку ігорUnityопис грикурсова роботаРозробка гри на Unreal Engine 5Other