Комнатний, Євген2024-07-032024-07-032024Комнатний Є. І. Підходи до визначення поняття комерційної діяльності / Комнатний Є. І. ; науковий керівник: Гриджук І. А. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 352-355.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30234Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukбізнес-середовище"Основи комерційної діяльності""комерсант" (від англ. Commerce)"підприємець""комерційне підприємнитцво"В. В. АпопійГосподарський кодекс Україниторгово-грошовий обмінматеріали конференціїПідходи до визначення поняття комерційної діяльностіConference materials